Hősünknek vannak speciális mozgásai is, hogy ne érjen 3 perc után véget kalandunk.
- Falon futás. Itt egyből négy is van.
1. Falon előrefutás. Ilyenkor a fal mellett kel elindulnunk, és a speciális gombot megnyomnunk. Hősünk lába a fal oldalában lesz, és így nagyobb távolságokat tudunk magunk mögött tudni, mint ugrással.
2. Falon előrefutás, a végén ugrás. Vannak olyan helyek, nem is ritkán, ahol ehhez a mutatványhoz kell folyamodnunk.
3. Falon felfutás. Álljunk a fal elé, és nyomjuk meg a speciális gombot. Ekkor hősünk felfut a falon, de csak egy ideig. A holtpontot elérve, viszont hátraszaltózik. Ez akkor jön jól, ha sima ugrás nem lenne elég a magassághoz.
4. Falon felfutás, és ugrás. Olyankor van erre szükség, ha a fallal szemben kell véghezvinnünk valamit. Kapcsoló elérése, függőleges párhuzamos falakon feljutás.
- Ugrás.
Ha egy mélység van előttünk simán, átugorjuk. Ha két függőleges fal van egymással szemben, akkor úgy jutunk fel, hogy az egyik oldalon felfutunk, és ugrunk egyet hátra. Amikor elérjük a másik falat, nyomjuk meg újra az ugrás gombot, ekkor visszaugrunk az előző falfelületre, de már kissé feljebb. Így szökdelve tudunk feljutni. Hasonló módon tudunk lejutni, csak ekkor a falfelület messzebb van egymástól, így szökellünk lefelé. Ez azért ajánlott nagy mélységeknél, mert függeszkedésből leesve meghalnánk.
- Falon kapaszkodva muvelhető dolgok.
* Harcolni a madarakkal.
* Oldalazni, szinteken lemászni, felmászni.
* Átugrani akár egy oszlophoz, vagy egy másik falfelületre.
- Oszlopok, rudak, cseppkövek.
Továbbjutásunkat szolgálják. Az oszlopokon, és cseppköveken, le-fel mászhatunk, és 90 fokonként foroghatunk. Simán elrugaszkodhatunk róluk, csak az ugrás gombot, kell megnyomnunk. Oszlopok általában többedmagukkal fordulnak elő, és közöttük kell ugranunk. A cseppköveknél érdemes megjegyezni, nem lehet rajtuk sokáig függeni, mert leszakadnak. Hangos recsegés figyelmeztet minket. Rudakon forogva, és elrugaszkodva, jutunk át. Rudak lehetnek falak előtt, ekkor ugrás után, ha a falhoz értünk általában ugranunk kell, így jutva feljebb. Lefelé ereszkedésnél, simán esünk le rajtuk.
Irányítás (PC)
W - előre
A - balra
S - hátra
D - jobbra
Bal Shift - séta
Szóköz - ugrás
Jobb egérgomb - cselekvés
Bal egérgomb - támadás karddal
E, középső egérgomb - tőr használata
R - visszatekercselés
R + jobb egérgomb - előretekerés
C - mégse
F - kamera nézőpontja
Q - másik nézet
Esc - menü |